niedziela, 5 czerwca 2011

Jeśli któregoś dnia

 Jeśli któregoś dnia...
Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać. Zadzwoń do mnie...
Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z Tobą...


Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić...
Nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą...


Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie....
Obiecuję być wtedy z Tobą i obiecuję być cicho...


Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze...
 Przybiegnij do mnie bardzo szybko. Mogę Cię wtedy potrzebować...
Twój Przyjaciel

Ogłoszenia :)
1. W ten piątek będzie ostatnie spotkanie w tym roku formacyjnym dlatego bardzo proszę, żebyście wszyscy byli :) Spotykamy się o 17.30 na salce :) do zobaczyska

9 komentarzy:

  1. bardzo fajne cytaty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :).

    Zapraszam też do mnie ! Co dziennie nowe posty i co tydzień recenzje kosmetycznee !

    Dodajemy do obserwatorów ? ;>

    pozdrawiam :); ***

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!
    Liczę na rewanż
    Zapisz się do obserwatorów!
    http://oldschool-stylnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy blog!!
    Zapraszam do mnie !! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne cytaty :) Podobają mi się
    +
    zapraszam do mnie i mojej koleżanki
    http://ciekaweatrakcjeznimixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudownee! *-*
    Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :)


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie, jeśli chcesz to obserwuj:)

    OdpowiedzUsuń